دانلود آهنگ جدید روانی از حمید عسکری 

دانلود اهنگ روانی حمید عسکری , آهنگ عسکری روانی

hamid askari دانلود آهنگ جدید روانی از حمید عسکری + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید روانی با صدای حمید عسکری

متن آهنگ روانی از حمید عسکری

.

دانلود آهنگ روانی عسکری

آهنگ روانی حمید عسکری

دانلود آهنگ روانی حمید عسکری

آهنگ جدید روانی عسکری

روانی عسکری


اوباما باتکرار ادعاهای همیشگی آمریکا و اسراییل درباره تهدیدات ناشی از ایران گفت در صورت توافق هسته ای ، ایران می تواند به یک "قدرت منطقه ای بسیار موفق" تبدیل شود.

اودرباره امکان عادی سازی روابط با ایران همانند کوبا هم گفت در صورت حل شدن پرونده هسته ای این اقدام می تواند در دستور کار باشد.
 رییس جمهور آمریکا در عین حال با بزرگ و پیچیده خواندن کشور ایران ،مدعی شد ایران مثل کوبا نیست و این کشور منشا تهدید برای آمریکا و اسراییل است. او درباره احتمال بازگشایی سفارت آمریکا در تهران گفت ، پیش از بهبود روابط دو کشور، باید قدم‌های مختلفی برداشته شود که حل پرونده هسته‌ای مهم‌ترین مرحله آن است. 

اوباما گفت که او برای عدم بازگشایی سفارت آمریکا در تهران از واژه " هرگز"  استفاده نمی کند ، اما پیش‌زمینه  این اقدام  برقرار شدن دوباره روابط میان دو کشور است. 

اوباما تاکید کرد آمریکا نگرانی های مشروع دفاعی ایران را از منظر توسعه قابلیت های نظامی با توجه به تجربه جنگ هشت ساله این کشور با عراق درک می کند، اما رییس جمهور آمریکا حمایت های ایران از گروه هایی چون حزب الله که اسراییل را تهدید می کنند، مساله ای متمایز دانست.